Blog-arkiv

tirsdag den 15. januar 2013

Leaving 99

Nok de mest intense uger so far er nu overstået. Fri fra arbejdet på kontoret, men derimod dobbelt så meget arbejde og aktiviteter på Media School. Omend utroligt interessant, fedt og udfordrende endte det med at dræne energien, så min krop sagde stop og lagde sig syg med influenza i fire dage. Rigtig ubelejligt lige midt i kurset, som jeg nødigt ville gå glip af! Det var vel held i uheld at landet netop disse dage blev ramt at snestorm, hvorfor kurset blev rykket et par dage frem. Jeg endte derfor med at være med til det allervigtigste - udførelse og færdiggørelse af projektet, vores musikvideo. Det var fedt at bruge en hel dag, i det nu gode vejr, med at filme, men hold da op, hvor bliver man også udmattet! Vi fik rigtig god feedback på videoen, så det var bare bonus! Vær så god og se resultatet 'Leaving 99'. Vi er ret stolte;)

I sidste uge, på min eneste fridag, fejrede vi Kristinas fødselsdag med hjemmelavede vandbakkelser og dansk slik, og om aftenen tog vi til hebraisk-arabisk Worship Night. Det var utroligt festlig, vild musik og dans foran scenen og security guards langs hver en væg. Desserten indtog vi på nydelige Focaccia.
Kan nu også sige, at jeg har været i biffen i Jerusalem. 'Life Of Pi' var en rigtig smuk og skøn film og med lidt at tænke over. Jeg kunne dog godt have savnet en god omgang bland-selv-slik ved siden af popcornene.

Sne i Jerusalem. Ja, det er ganske vist!
Det smukke snedække fortog sig dog efter knapt et døgn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar