Blog-arkiv

torsdag den 6. december 2012

Nu er det din tur

At finde på noget nyt at fortælle hver eneste uge bliver en større og større udfordring, for selvom jeg nu synes jeg lever et spændende liv, så bliver alt jo hverdag. Og jeg vil rigtig gerne opdateres på livet derhjemme og høre om I lever? Selvom 'seertallene' vidner om, at I er der, vil jeg også gerne 'se' jer, så nu er det din tur til at fortælle lidt!

Du har flere valgmuligheder:
- Hvad er den fedeste oplevelse du har haft inden for den seneste uge?
- Hvor mange æbleskiver har du spist i år indtil videre?
- Hvad skal du i weekenden?
- Hvad ser du i tv for tiden?
- Hvad er dine planer nytårsaften?
- Kan du lide snevejr?
- ...?

Skriv gerne i kommentarfeltet eller i en personlig mail, og det behøver ikke være langt. Tak skal I ha':)



Lidt godt og blandet fra Eilat

1 kommentar:

  1. Elsker snevejr, men har desværre ikke kunne nyde godt af det denne vinter, ligesom æbelskiver heller ikke fylder hverdagen. Gode oplevelser er der mange af, især at lege "Banke Buf" med etiopiske børn og få blå julepynt i kalendergave af dejlige roomies, som jeg er så heldig at tilbringe min weekend sammen med. Tv-kiggeri, hvordan kan du spørge? JULEKALENDER selvfølgelig...

    SvarSlet