Blog-arkiv

onsdag den 26. december 2012

Kalkunsyersken

Den første jul hjemmefra var nu ikke så slem;) Det var svært helt at forstå at det var juleaftensdag, da jeg vågnede d. 24. december, men jeg havde sovet godt (var faldet i søvn på en madras til Fars Fede Juleferie) og fra morgenstunden stod den på kalkunrensning, farsfyldning og sammensyning. Jeg fik i det hele taget en del madlavningsopgaver i år: den hjemmelavede rødkål, kalkunen og sovsen - og det gik vist ret ok;)
Vi var selvfølgelig til julegudstjeneste om eftermiddagen, og hvad er en julegudstjeneste uden sit eget julekor?
Immanuel (Hymns From Nineveh)
Julebag var der rigeligt af
'I aften er det juleaften, der er længe længe til..'
Der hygges til Disneys Juleshow (nedefra: Hannah og Rebekka)
Det festdækkede bor og min midlertidige familie
Amalie og Christian 
Christina og Annette 
Chris og Kristina 
Mark og Ane 
Lone og Lene 
Edith og Pernille 
Juletræet tændes. Mon det finder på at vælte for fjerde gang? 
Gavetid


Vi havde en utrolig dejlig og hyggelig aften i selskab med familien Nielsen, som åbnede deres hjem for os 14 volontører! Tusind tak for en herlig juleaften med masser af glæde og kærlighed!
Ps. Jeg vandt 2. mandelgaven - et iPhone 4 cover med det israelske flag:)

2 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul!! Vi kommer til at savne dig 1. jan! Måske et skype opkald til farmor kunne arrangeres??

    Anne

    SvarSlet
  2. Glædelig jul Anne! Ja, det kunne da sagtens tænkes;) Det må jeg lige huske...

    SvarSlet