Blog-arkiv

fredag den 3. maj 2013

Farvel og tak

12 dage. 7 foredrag. 3 byer. 150 deltagere. Formidling gennem tale, skrift og radio. Det har været nogle intense uger, og utroligt fedt at få lov til at dele sine oplevelser og erfaringer fra en tid, som har sat sig dybe spor, og som jeg vil komme til at savne! Alle de fantastiske mennesker jeg har mødt i Jerusalem, Israel og Palæstina fortjener en stor tak for at springe ind i mit liv og vandre et stykke sammen med mig - det har været så værdifuldt! Og TAK til Gud, som griber ind, viser sig for os, og skænker os sin kærlighed og tålmodighed!

På vores turné er vi gentagne gange blevet spurgt: Hvilken forskel har I gjort? Hvad ser I som løsningen - eller næste skridt mod fred? Disse spørgsmål ville jeg gerne kunne svare overbevisende på, men må erkende at jeg ikke sidder inde med svarene. Jeg har dog tiltro til, at vi er blevet brugt og at vi er blevet fyldt på - og det kan jeg være taknemmelig for!

Til sidst vil jeg bare ønske jer en dejlig sommer, og skulle I være i tvivl, så vil jeg meget gerne anbefale jer at tage afsted og se for jer selv, hvad Israel og Palæstina byder på af kultur, mennesker, natur etc. Du vil aldrig blive den samme igen!

Farvel, og tak fordi I læste med:)
Shalom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar