Blog-arkiv

tirsdag den 18. september 2012

Familie og farvel


”I feel expanded in more than one way (mentally, socially and physically), glowing, happy and excited” eller noget lignende var mine ord, da vi den sidste dag på kurset skulle tegne, hvordan vi så os selv! Jeg har haft nogle skønne og samtidig krævende to uger og jeg har fået utrolig og gode kulturelle og sociale oplevelser, som jeg tager med mig i bagagen. Det er også dejligt at kende noget mere til DUF, der har gjort rejsen mulig, og som støtter en masse andre gode projekter, som jeg nu har fået kendskab til. Jeg er samtidig blevet en del af den flok y-ledere, der sendes ud i verden hen over de næste par uger - kommer til at savne dem! Får dog mulighed for at møde et par af dem igen.

Y-lederne 2012/2013

Workshop i konflikthåndtering

  
Så fik jeg puden... og hatten:)

Vores afslutningsfest med naturtema



Vores første barbecue:
Halvanden time fra start til grillen stod varm - og så var det begyndt at regne...

Ses vi mon igen Sarah?

Så har jeg i dag også sagt farvel til mine forældre og familie, det er nu også en speciel fornemmelse - kunne næsten fælde en tåre! Men med en programfyldt uge i sigte får jeg nok at se til inden jeg for alvor flyver på søndag. Ellers er arbejdscomputeren købt, generalfuldmagten er underskrevet, tasken er næsten pakket (har ikke længere tal på, hvor mange gange jeg har pakket om) og jeg har nogle vigtige og dejlige mennesker jeg skal nå forbi:)

Vi blev sendt hjem fra kurset med ”intet bliver som du forventer”, så hvorfor planlægge mere og ikke bare se, hvad Jerusalem bringer? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar